Τι τρώει ένας διαιτολόγος στη μέρα του; | Πάστα Φλώρα

Σήμερα, έχεις την ευκαιρία να δεις από την κλειδαρότρυπα τη διατροφή ενός διαιτολόγου. Πάρε ιδέες και θα χαρώ να μου στείλεις τις εντυπώσεις σου. Ας δούμε λοιπόν το χρονικό μιας τυπικής μέρας:

Λοιπόν, το ξυπνητήρι χτυπάει στις 8.00 π.μ. και το τυπικό μου πρωινό είναι:

Ένα ποτήρι γάλα 1,5% περιεκτικότητας σε λιπαρά μαζί με 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως μαζί με λίγο αμυγδαλοβούτυρο και μπανάνα σε φέτες.

*Αν υπάρχει λίγος χρόνος παραπάνω θα φτιάξω ένα ζεστό porridge με σίγουρα toppings το αποξηραμένο σύκο και λίγη σοκολάτα, τα άλλα παίζουν αναλόγως με το πόσο «βαρύ» το θέλω.

Για δεκατιανό, κλασσικά έχω μαζί μου δυο μανταρίνια που δε με παιδεύουν στο γραφείο και 1 σπιτικό μπισκοτάκι βρώμης. Κάπου εδώ είναι που θα μπει και ο καφές της μέρας για να φορτώσει τις μπαταρίες.

Στο μεσημεριανό, τις περισσότερες μέρες παίρνω μαζί μου όσπρια, μαζί με σαλάτα και ψωμί. Είναι εύκολα φορητό και ακόμα και αν κρυώσουν λίγο δεν αλλοιώνεται η γεύση τους.

*Tip: Φυλάω το κρέας για το Σαββατοκύριακο που μπορεί να προκύψει και κάποια έξοδος για φαγητό. Βλέπεις αν θες να μειώσεις και εσύ την κατανάλωση κρέατος θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου τα γεύματα όλης της εβδομάδας για να μπορέσεις όντως να είσαι μέσα στις συστάσεις.

Για απογευματινό, όταν θα πάω για τρέξιμο προτιμώ κυρίως γιαούρτι με λίγο αμυγδαλοβούτυρο σαν γεύμα αποκατάστασης, διαφορετικά θα φτιάξω τον απογευματινό μου καφέ και θα φάω λίγη σοκολάτα με αυξημένη περιεκτικότητα σε κακάο.

Στο βραδινό παίζω είτε με κάποιο γιαούρτι με φρούτα και λίγη γκρανόλα, είτε με αυγά – ματάκια και σαλάτα με παξιμαδάκια, είτε με κάποια τορτίγια με γέμιση ή είτε από κάτι από το μεσημέρι που περίσσεψε και με λίγο τυρί.

Γενικά, αυτό που με σώζει:

1. Προετοιμάζω τα σνακ και τη σαλάτα της επόμενης μέρας από το προηγούμενο βράδυ

2. Τις Κυριακές ή κάποια free απογεύματα θα μαγειρέψω είτε κάποια κυρίως φαγητά είτε σνακ.

3. Σε όλα τα παραπάνω, το νερό είναι αναπόσπαστο κομμάτι

4. Οι ιδέες που είδες αφορούν εμένα, βάση των προτιμήσεων και των αναγκών μου. Προφανώς, δεν είναι ένα πρότυπο που πρέπει να ακολουθήσεις και εσύ αυτούσιο!


Μαρία Μεντζέλου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με M.Sc. Κλινική Διατροφή και
εξειδίκευση στο Life Coaching (Πανεπιστήμιου Αιγαίου),
Τηλέφωνο: 6984515475,
E-mail: maria.mentzelou@hotmail.com

See Also
© 2019 PASTAFLORAMAG.GR. ALL RIGHTS RESERVED | WEB DESIGNSELIDAMOU.GR
Scroll To Top