6+1 τρόποι για να εστιάσεις στον εαυτό σου όταν η ζωή γίνεται φορτική | Πάστα Φλώρα

Πολλές φορές λόγω της ρουτίνας και των ευθυνών που έχουμε αναλάβει, η ζωή μας γίνεται φορτική με επίπτωση την ψυχική εξουθένωση και κούραση. Παρακάτω, σου προτείνουμε 7 τρόπους με τους οποίους μπορείς να αντιμετωπίσεις την πίεση της καθημερινότητας και της ψυχικής κόπωσης. 

Κατόπτρισε τι πραγματικά επιθυμείς. 

Ανάλογα τον τομέα που σε απασχολεί (υγεία, καριέρα, φιλίες, σχέσεις), κάνε τις κατάλληλες αλλαγές που θα σε ωθήσουν στο να νιώσεις καλύτερα. Αν δεν ξέρεις από που να ξεκινήσεις, μια ήρεμη βόλτα, ο διαλογισμός ή και η κουβέντα με τους φίλους σου, θα σε βοηθήσουν να αντικατοπτρίσεις τις πραγματικές σου ανάγκες και θα ηρεμήσουν το μυαλό σου. 

Κάνε καθημερινά μικρές αλλαγές.

Αν έχεις βρεί λοιπόν αυτό που σε απασχολεί και αυτό στο οποίο θα ήθελες να δουλέψεις, εστίασε σε μικρούς, καθημερινούς στόχους ώστε να το πετύχεις. Η επιτυχία οποιωνδήποτε στόχων πρέπει να γίνεται κλιμακωτά, ξεκινώντας με ρεαλιστικά πλάνα. 

Κατέγραψε τις σκέψεις σου. 

Ο καλύτερος τρόπος για να συγκεντρώσεις τις σκέψεις σου και να οργανώσεις την ζωή σου είναι να καταγράφεις τις σκέψεις και τα συναισθήματα σου καθημερινά. Αφιερώνοντας 10 με 15 λεπτά την ημέρα σε αυτή την διαδικασία, όχι μόνο κάνεις κάτι παραγωγικό, αλλά και καταλαβαίνεις καλύτερα τον εαυτό σου, τις ανάγκες και τις ανησυχίες σου.

Δοκίμασε ένα καινούργιο χόμπι.

Αν είχες σκοπό να ξεκινήσεις κάποιο χόμπι, τώρα είναι η στιγμή. Μέσα από μια καινούργια απασχόληση, προωθείται η αυτοπεποίθηση και αφιερώνεις ουσιαστικό και δημιουργικό χρόνο στον εαυτό σου, κάνοντας κάτι που επιθυμείς. Επιπλέον, η υιοθέτηση ενός χόμπι, βοηθά στην μείωση του στρές και της ψυχικής υπερφόρτωσης. 

Επικοινωνία με άτομα που εμπιστεύεσαι.

Οι φίλοι και η οικογένειά μας είναι πρωτίστως τα άτομα στα οποία απευθυνόμαστε όταν νιώθουμε πιεσμένοι και αγχωμένοι. Η καλύτερη θεραπεία λένε, είναι ο καφές με την παρέα μας, και θα συμφωνήσω. Άτομα με παρόμοιους στόχους, που αντιμετωπίζουν την ψυχική υγεία ως προτεραιότητα, είναι απαραίτητα στην ζωή μας, αφού μας εμπνέουν ως πρός τον τρόπο σκέψης τους και μας βοηθούν να σκεφτόμαστε περισσότερο θετικά. 

Διάλειμμα από τα social media.

Αν πιάνεις τον εαυτό σου να απορροφάται με τις ώρες στα μέσα δικτύωσης, συγκρίνοντας την πραγματική ζωή με τις ωραιοποιημένες εικόνες που παρουσιάζονται στις διάφορες εφαρμογές, τότε μάλλον ήρθε η ώρα να σκεφτείς ξανά τις συνήθειές σου. Ανάλογα τις ανάγκες σου, μπορείς είτε να απενεργοποιήσεις προσωρινά τους λογαριασμούς σου ώστε να αφοσιωθείς περισσότερο στον εαυτό σου, είτε να περιορίσεις τον χρόνο που διαθέτεις σε αυτά.

Στον αντίποδα των social media, υπάρχουν επιλογές όπως τα βιβλία, τα podcasts ή η άθληση. 

Declutter your life.

Το ξεκαθάρισμα, με όποια μορφή συνεπάγεται, βοηθά στην δημιουργία μιας λιγότερο φορτωμένης καθημερινότητας, που δημιουργεί μια ψυχική ηρεμία.

Declutter μπορείς να κάνεις στην ντουλάπα σου, στις εφαρμογές που χρησιμοποιείς, στην διακόσμηση, ακόμη και στις επαφές και στα άτομα που έχεις στην ζωή σου. Τα πλεονεκτήματα που αποκομίζεις μέσω αυτού είναι ποικίλα.

Μείωση στρες, αύξηση αυτοεκτίμησης, αίσθημα ικανοποίησης. Τέλος, μην ξεχνάμε, ότι τα πράγματα που θα κρίνουμε ότι δεν χρειαζόμαστε, δεν θα φανούν χρήσιμα για κάποιους άλλους. Η προσφορά αυτών των αγαθών σε άτομα που τα έχουν ανάγκη, θα αυξήσει το αίσθημα της συμπόνιας για τους συνανθρώπους μας. 

Σίσσυ Πολιτοπούλου

© 2019 PASTAFLORAMAG.GR. ALL RIGHTS RESERVED | WEB DESIGNSELIDAMOU.GR
Scroll To Top