Now Reading
6 tips για να έχεις περισσότερη ενέργεια στη διάρκεια της ημέρας | Πάστα Φλώρα

6 tips για να έχεις περισσότερη ενέργεια στη διάρκεια της ημέρας | Πάστα Φλώρα

Είναι αλήθεια όλοι μας έχουμε φορτωμένη καθημερινότητα είτε στη δουλειά είτε στο σπίτι. Οι γρήγοροι ρυθμοί φέρνουν «κρίση» στα επίπεδα ενέργειας. Οι παράγοντες που συμβάλλουν στα χαμηλά επίπεδα ενέργειας είναι οι φτωχές διατροφικές συνήθειες, το στρες, ο κακός ύπνος και η έλλειψη άσκησης.

Αν ακολουθήσεις τις παρακάτω στρατηγικές αμέσως θα νιώσεις τη διαφορά στη μέρα σου:

1. Περιοδικότητα στα γεύματα

Αν καταφέρεις να τρως ανά 3 – 4 ώρες θα παρέχεις στον οργανισμό σου τα απαραίτητα ενεργειακά «καύσιμα» για να είναι αποδοτικός. Αν κάνεις 1 γεύμα τη μέρα μπορεί να σου φανεί μεγάλη αλλαγή τα 5, για αυτό σε αυτή την περίπτωση βάλε πρώτο στόχο τα 3 (πρωινό , μεσημεριανό και βραδινό).

2. Δώσε βάση στο πότε πεινάς και πότε χορταίνεις

Όταν τρως πολύ μεγάλα γεύματα, το αίμα μετακινείται στο στομάχι για την πέψη με συνέπεια στον εγκέφαλο να πηγαίνει λιγότερο. Αυτό σημαίνει ότι μειώνεται η απόδοσή σου. Για να το διορθώσεις, όταν τρως σκέψου μια κλίμακα από το 1 ως 10 να σταματάς όταν βρίσκεσαι κάπου στο 6, δηλαδή να έχεις χορτάσει αλλά να μην έχεις αυτό το δυσάρεστο αίσθημα φουσκώματος.

3. Απέφυγε τρόφιμα που σου «ρουφάνε» ενέργεια

Τέτοια τρόφιμα μπορεί να είναι όσα περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα, όπως η σόδα, τα αναψυκτικά και τα ενεργειακά ποτά. Αυτά επιτυγχάνουν άμεσο κορεσμό αλλά περίπου σε μια ώρα η αίσθηση αυτή θα έχει χαθεί. Μπορείς στη θέση τους να βάλεις νερό ή ημιάπαχο γάλα ή τσάι χωρίς ζάχαρη.

4. Βελτίωσε τον ύπνο σου

Χρειάζεσαι 7 με 8 ώρες ύπνου ημερησίως. Βέβαια, σημαντικό είναι να αποφύγεις και μισή ώρα την έκθεση σε κάποια ηλεκτρονική συσκευή μισή ώρα πριν τον ύπνο. Ακόμα, μια διατροφή που δεν είναι πλούσια σε επεξεργασμένα τρόφιμα βοηθά στο να διατηρούνται σταθερά τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα κατά τη διάρκεια της νύχτας.

5. Βάλε άσκηση στην ζωή σου

Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι δραστικό. Αν παραδείγματος χάριν κάνεις μια ώρα προπόνηση την μέρα, αλλά όλη την υπόλοιπη κάθεσαι αυτό δεν σημαίνει ότι είσαι ιδιαίτερα active. Αντιθέτως, προσπάθησε να έχεις πιο δραστήρια καθημερινότητα χρησιμοποιώντας περισσότερο τα πόδια και αποφεύγοντας το αυτοκίνητο.

6. Υιοθέτησε τεχνικές χαλάρωσης

Όταν το στρες σε κυριεύει, αντί να καταφεύγεις στον καφέ ή σε ζαχαρούχα ροφήματα για να τονωθείς, αντιμετώπισε το άγχος κατάματα. Ασκήσεις αναπνοών για να ηρεμήσεις το συμπαθητικό νευρικό σύστημα. Επιπλέον, μπορείς να δοκιμάσεις αν σου ταιριάζει ο διαλογισμός και η γιόγκα – 5 με 10 λεπτά εξάσκηση ημερησίως αρκούν.

Μαρία Μεντζέλου – Διαιτολόγος/Διατροφολόγος

See Also
What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
1
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2019 PASTAFLORAMAG.GR. ALL RIGHTS RESERVED | WEB DESIGNSELIDAMOU.GR
Scroll To Top