8 σημάδια πως χρειάζεστε ξεκούραση και πώς να το καταφέρετε | Πάστα Φλώρα

Γράφει η Αναστασία Παπαδοπούλου

Υπάρχει μία έκφραση στα αγγλικά η οποία ουσιαστικά σημαίνει πως «έκαψες» τον εαυτό σου, έφτασες στα όριά σου ή αλλιώς «you’re burned out». Εάν αναγνωρίσεις τα σημάδια νωρίς, δεν είναι τόσο σοβαρό ούτε κάτι τόσο τρομακτικό, απλά καλό θα είναι να μην το αφήσεις να φτάσει σε επίπεδο σωματικής και νοητικής υπερκόπωσης.

Τα σημάδια

1. Δεν φροντίζεις τον εαυτό σου

Δεν τρως σωστά, δεν κοιμάσαι καλά, δεν κινείσαι, ακόμη και το πιο ακραίο, δεν αφιερώνεις χρόνο σε προσωπική υγιεινή και γενικότερα, έχεις αφεθεί.

2. Το ξυπνητήρι

Ποια είναι η σχέση που έχεις με το ξυπνητήρι σου; Εάν σου είναι πολύ δύσκολο να μην πατήσεις το snooze παραπάνω από μία φορά, χρειάζεσαι σωστή ξεκούραση.

3. Μεγάλη To Do λίστα

Εάν η λίστα με τις υποχρεώσεις σου, αλλά και για τη διασκέδαση είναι υπερβολικά μεγάλη, σου χρειάζεται καλύτερη οργάνωση. Πάρε χρόνο πρώτα για εσένα.

4. Κίνητρο

Δεv βρίσκεις καθημερινά το κίνητρο για να σηκωθείς από το κρεβάτι και να βγεις εκεί έξω.

5. Εκνευρισμός

Πιάνεις τον εαυτό σου συνεχώς εκνευρισμένο με μικροπράγματα, αλλά και με ανθρώπους που κανονικά δεν θα έπρεπε.

6. Αυτόματος Πιλότος

Συνδέεται άμεσα με το 4, βρίσκεις ώρες ώρες τον εαυτό σου να κινεί μονάχα το σώμα σου μέσα στη μέρα αλλά καθόλου το μυαλό σου.

7. Αρνητικές σκέψεις

Από το πρωί έως το βράδυ κάνεις αρνητικές σκέψεις, που όμως δεν είναι καταστροφικές (γιατί εκεί θα σου συστήναμε να μιλήσεις με κάποιον ειδικό). Βρίσκεις τον εαυτό σου να σκέφτεται μόνο με αρνητικότητα.

8. Διάλειμμα

Αισθάνεσαι λες και χρειάζεται συνεχώς να ξεφεύγεις από την καθημερινότητα.

Οι πέντε τύποι ξεκούρασης
  1. Δεν είναι κακό πού και πού να φεύγεις. Ναι, ξέρουμε όταν υπάρχει η δουλειά στη μέση δεν είναι και το πιο απλό πράγμα, αλλά σκέψου το. Πάρε το αμάξι σου και φύγε μια βόλτα μόνος κάπου κοντά, σε θάλασσα ή σε βουνό, κάπου όπου θα είσαι μόνο εσύ και η φύση.
  2. Δε γίνεται πάντα να αναλαμβάνεις ευθύνες και ειδικά να βοηθάς όλους τους ανθρώπους γύρω σου. Πρέπει να καταλάβουμε πως για να είμαστε εμείς καλά, κάποιοι θα πρέπει να λύσουν τα προβλήματά τους μόνοι τους. Δεν είναι εγωιστικό, είναι απλή λογική.
  3. Κάνε κάτι μη παραγωγικό. Είπαμε πως οι πολύ μεγάλες λίστες δεν εξαφανίζονται αλλά εσύ χρειάζεσαι χρόνο να βρεις τον εαυτό σου. Ξεκουράσου λοιπόν, άσε για λίγο τις ευθύνες στην άκρη και ύστερα μέρα με τη μέρα μπορείς να λύνεις και από κάτι. Κανείς δεν κατάφερε να τα λύσει όλα μαζί.
  4. Όλοι χρειαζόμαστε ένα safe space. Είτε αυτός έχει ως βασικό άξονα την τέχνη σε όποια μορφή της, είτε τη φύση, είτε ένα άθλημα, είτε στο τέλος και απλά το να μιλήσεις με κάποιον. Βρες το δικό σου και φτιάξτο όπως θέλεις.
  5. Πέρασε χρόνο μόνος σου. Μπορείς να πάρεις κάποια ώρα της ημέρας που θα είναι μόνο για σένα, είτε εντός είτε εκτός σπιτιού. Θα σε κρατήσει ήρεμο, και θα μπορείς να κάνεις διάλειμμα από όλα και όλους.
Φίλτρο Ανάρρωσης

Υλικά:

  • 2 κγ κανέλα
  • 3κγ κακάο
  • 1κγ μπαχάρι
  • 1 κούπα γάλα

Οδηγίες: Ζεστάνετε το γάλα και ανακατέψτε όλα τα υλικά μαζί.

© 2019 PASTAFLORAMAG.GR. ALL RIGHTS RESERVED | WEB DESIGNSELIDAMOU.GR
Scroll To Top